Українська | English

EQ Випуск Косметика


Яку інформацію можна отримати, передплативши EQ випуск Косметика ?

 

  • Більше 16400 повних назв (SKU), об'єднаних у більш ніж 1670 брендів від 722 корпорацій та 52 міжнародних непатентованих назв.

  • Ви отримаєте доступ до можливостей аналізу змін споживчого попиту у відповідь на ваші кроки щодо цінової конкуренції.

  • Отримаєте можливість оцінки ефективності своїх кроків щодо конкурентів і багато, багато інших аналітичних можливостей.

  • Періодичність випусків - щомісяця, на 18-й день місяця, наступного за звітним

  • Джерело даних - роздрібний аудит фармацевтичного ринку "Бізнес Кредит"

  • Історичний обрій - 24 місяці від поточного

  • Можливість вибору валюти звіту – локальна, долари, євро

  • Країна - Україна.

 

Відповідно до закону про попит - пропозицію, на підвищення ціни ринок реагує падінням попиту. За нашими багаторічними спостереженнями, до 70% гравців ринку зрештою втрачають прибуток.

 

Моніторинг роздрібного продажу потрібен гравцям фармацевтичного ринку для того, щоб зрозуміти результативність стратегій, ефективність інвестицій, конкурентоспроможність своєї продукції.

 

Як правило, відповіді на частину поставлених питань можна знайти в продуктах (послугах) спеціалізованих компаній. Однак ці продукти/консультації є дорогим задоволенням. Крім того, як часто буває в житті, користувачі знаходять відповіді не на всі питання або діють за спрощеною системою аналізу. Аналіз дій клієнтів показав, що більшість діє за такими схемами:

а) отримують результати своїх продажів, дивляться продажі своїх конкурентів, порівнюють ціни, динаміку долі, розміри витрат на промоцію;  

стимулюють попит акційною продукцією чи рекламної кампанією, отримують сплеск продажів, бонуси за це, а неминуче подальше падіння продажів, пояснюють активізацією конкурентів;

б) з метою заощадження на аналітиці інколи купують контрафактні дані, і, не маючи прямого контакту з легітимним джерелом інформації, приходять до спотворених чи неправильних висновків;


Програма аналізу EQ - "Еквалайзер" дає можливість формування креативних кроків у реалізації запланованої стратегії. може використати нові аспекти аналізу ринку. Передплатникам EQ гарантовано постійний зворотний зв'язок з нами, компанією- постачальником, не тільки для технічної підтримки та навчання, але й для складних для клієнта аналітичних питань.

 

Купуючи підписку на EQ Ви отримуєте:

  • Регулярно оновлені, якісні дані аудиту та аналітики;

  • Інструмент для креативних рішень ринкових завдань;

  • Щоденну можливість зворотного зв'язку з постачальником даних та аналітичних рішень;

  • Можливість навчання новим рішенням та підходам в аналітиці ринкових даних.

 

EQ випуск Косметика включає:

 

  • Більше 16400 повних назв (SKU), об'єднаних у більш ніж 1670 брендів від 722 корпорацій та 52 міжнародних непатентованих назв.

  • Ви отримаєте доступ до можливостей аналізу змін споживчого попиту у відповідь на ваші кроки щодо цінової конкуренції.

  • Отримаєте можливість оцінки ефективності своїх кроків щодо конкурентів і багато, багато інших аналітичних можливостей.

  • Періодичність випусків - щомісяця, на 18-й день місяця, наступного за звітним

  • Джерело даних - роздрібний аудит фармацевтичного ринку "Бізнес Кредит"

  • Історичний обрій - 24 місяці від поточного

  • Можливість вибору валюти звіту – локальна, долари, євро

  • Країна - Україна.

 

Якщо ми вас зацікавили, будь ласка, зареєструйте заявку на презентацію програми EQ. Ми зв'яжемося з вами та продемонструємо Еквалайзер у дії!

Зареєструйте заявку на презентацію