Українська | English

Як доповнена реальність дозволяє побачити приховані механізми ринку

 Оскільки алегорія дозволяє простіше бачити світ, почнемо з алегорій. Уявімо, що музика – то дані про ринок. До музики можуть бути написані слова. Народжується пісня В нашому порівнянні для музики словами є метадані, завдяки яким ми можемо сприймати нову сутність -пісню.

І цією піснею є Еквалайзер - інструмент для аналізу ринку.

Базисом для Еквалайзер є дані роздрібних продаж з аптек, що дозволяють нам забезпечити 95% точність. 20 років досвіду, накопиченого компанією і, нарешті, головне, колектив професіоналів, що здійснюють експертну обробку та інтерпретацію даних.

 

Наслідком скорочення продажів стали урізані затрати на маркетинг. Саме це сформувало гостру потребу ринку в наявності бюджетного аналітичного продукту. Ринок зростав 15 років  Аналітичні рішення, що були актуальні  в тому періоді, вичерпали себе. Сформувався певний методологічний вакуум, який і покликаний заповнити «Еквалайзер».

За останні декілька років бізнес змінився сильніше, ніж за попередні 20 років. На даний момент, ситуація на ринку змінюється швидко і постійно. Тепер найефективнішим став обмін інформації на час! Бізнесу необхідні рішення, які узагальнюють ринкову ситуацію до готових понять.

Що таке узагальнена інформація  на рівні готових понять? Це набори даних, зібрані в багаторівневі ієрархічні групи, де кожна вища ієрархія базується на даних нижніх рівнів.

Верхні рівні і називаються метаданими. За можливостями формування висновків у системі знань «Еквалайзера» ми виділяємо три ієрархічні рівні.

Перший - це “сирі” дані чи дані «самі по собі». Середній рівень - метадані, що описують "сирі" дані. Верхній рівень - метадані, що дозволяють робити висновки на основі узагальнень другого рівня. Метадані показують, у якому конкурентному стані знаходиться мій товар, чому, і як можна  на цей стан впливати.

Дані першого рівня – це інформаційний базис, на якому вибудовується система обчислень та узагальнень у «Еквалайзері». До таких даних відносяться відомості про кількість проданих упаковок, роздрібні ціни, обсяги продажу тощо.

Зрозуміло, що ця інформація є ринковою і без зв'язку з оточенням та історією, вона становить вузький інтерес та несе обмежену пізнавальну цінність.

Метадані другого рівня узагальнюють та встановлюють зв'язки між даними першого рівня. Приклад метаданих другого рівня – це індексний аналіз цін, попиту, товарообігу. Інший приклад: обсяги продажів компанії, ринкового сегменту, молекули.

Метадані третього рівня - це інформація, що узагальнює дані двох нижніх до логічних побудов, понять та висновків. Зокрема, в «Еквалайзері» це: поняття цінових прошарків, узагальнення факторного, індексного та еволюційного аналізу. Візуалізація реакції покупця на зміну цінової політики у тому чи іншому конкурентному сегменті та багато іншого.

 

Використовуючи накопичені за двадцять років знання та досвід, компанія «Бізнес-Кредит» створила інструмент для аналізу ринку, який дає користувачам можливість роботи з даними, побудованими на засадах узагальнюючих ієрархій.

 

Ми надаємо ринку інструмент, що оперує поняттям "доповнена реальність" та відкриває нові можливості для прийняття швидких та ефективних рішень.

«Еквалайзер» дозволяє творити майбутнє, впливати на швидкість та креативність бізнесу.

«Еквалайзер» докорінно змінить осмислення даних на найвищому рівні, рівні , достатньому для прийняття усвідомлених рішень.